Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Sunday, January 17, 2010

Missing again..


Huk2.


Masuk kali tak kurang dari 3 kali quran hilang.
Erm. Mungkin bukan hilang. Tapi tertinggal.
OK.
1st case: Masa kat SESERI. Tertinggal.
2nd case: Kat bilik. Tertinggal gak
3rd case: Tinggal kat masjid UTP. besoknye carik da xde.
Yang last sekali lah paling sayang. Orang hadiahkan. Sebab dia taw quran saya hilang. Pastuh hilang lagi.
Takpela. Saya redha. Harap2 pasni sesiapa baca quran2 tu, saya dapat sedikit syafaat :)
I miss my quran...Saya sangat suka quran tuh. Selalu bwk merata2. Kecik. Waterproof. Complete dgn tafsir. Sekarang rasa missing sangat
:(
OK. Tu pasal quran.
Kali ni pasal telekung.
Telekung rasanya berpuluh kali saya tertinggal kat surau or masjid.
Tak terkira.
Baru2 ni masa gi Lumut pun tertinggal.
Lama sangat dah saya tak wat perangai tertinggal telekung.
Telekung tu pun sgt paling saya sayang. Sebab banyak sulam. Dalam pouch comel. Kaler pink.
N most importantly mama hadiahkan sbb saya suka tinggalkan telekung. adesss
Takpela. Sume tu saya niat wakafkan.
Tapi...tula
Tula.....tula my bad habit. Suka tinggal itu ini. Barang2 lain jgn ckpla. Melambak hilang sebab tertinggal.
My family mmg phm sangat. Tapi kena marahla selalu.
My b pon dah paham sangat gak. Tapi dia baekk je. Hope da kawen pun dia camtuh.
Jangan dah ada anak tertinggal anak merata2 tempat sudahlah. hahaha
Tapi saya dah jumpa cara camne nak pastikan baby/toddler sentiasa bersama kita. Whee~~ :P

2 comments:

LiAnA said...

cak!!!!

salam...
lama tak borakk..alah i pun selalu lupaa.. kdg lupa mana letak barang..dh melilau cari 1 umah.. bende yg baru buat pun kdg boleh lupa huhu

Orkid said...

Tu la...kdg2 tensen dgn diri sndirik kan? haha