Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Friday, January 22, 2010

Im such a trainwreck!

Yurp. As a girl, with full of weird hormones its normal to be in such a mess. OK. Jangan salahkan hormon ye.



OK. The latest, saya tak bayar bil celcom. Ceh konon hold grudges kat celcom so xnak bayar.



RM460++ OK! N u noe wut 90% of the bill came from text messages.



Celcom penipu. OK Tak. Saya ditipu.



Jadi saya tanak bayar. Walau diberi banyak peringatan, saya tak kesah sambil dalam hati kata "Padan muka ko!"



Tapi sesungguhnya, PADAN MUKA AKU.



"WHO ARE YOU?" Nada ojan.



Baik. Agensi kutip hutang telah mengejar saya.



Thank God dikurniakan mama ayah yang memahami dan hanya mampu ketawa. You rox la!!



hahahaha.



Jadi saya pun nak buat suratlah kepada pihak Celcom



"Wahai Celcom, saya mintak maaf atas segala hutang piutang saya. Saya berjanji akan bayar sikit-sikit lama-lama jadi bukit"

My dad suh wat rayuan. Comel x? hahahaha.

OK Baek. See..my life isn't perfect at all. Langsung. N im not a daughter of Dato' ape2. Im just a normal girl with M.I.A.MI read: Money Is A Major Issue.

Anyway, fret not, I am grateful for everything that I possess now. Alhamdulillah :)

3 comments:

Farhah said...

ko masuk pertandingan msg paling bnyk eh~

Orkid said...

ish xla. aku msg bese je. tup tup byk gile die charge

Unknown said...

hhahaha..next my turn!!

laarriikk dullu larr...