Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Friday, January 29, 2010

Birthday kawan 'HR' saya!


Inilah dia kawan 'HR' saya.
Kenapa 'HR'??
Sebab dia sangat sesuai jadi HR OK. Memang sume ciri2 HR ada kat dia :D
Harap2lah kalo saya keje kat PETRONAS nanti dia in charge HR. Besh ckit. hehe.
OK. Anyway, cuba lihat gambar di atas. Terutama bahagian kaki tu. hehe. Comel kan???
hahahaha.
Die dah 22tahun! Wah!! Tahun ni dia bakal kawen.
(Betol ke? matilah aku wat cerita)
OK. Peah nih memanglah sahabat sejati coursemate aku.
Setiap projek, dia lah tempat aku bertanya soalan pelik2. Setiap homework, dialah back up aku. cewah2.
Tapi serius. I couldnt make it without her help. Thx syg!!
N most imprtantly, setiap sem saya tak perlu susun jadual. hahaha. sebab dia kan HR.
Eh eh ada kene mengene ke? haha.
N dialah teman masak memasak. Cewah! Besh2! Peah, next week kita kene stat masak balik ok? :)
Nway peah, selamat menempuhi 22 tahun. Thanks coz being my fren. All the best for your finals.
Kawen jgn lupa jemput aku taw! Aku rewang kat umah ko! hehehe :D

2 comments:

Farhah (applegreen) said...

hahahaha!wish burfday!~maseh2:P

mggu depan insyaallah kite masak okies.huuhuhu.

Fauzan Abdullah said...

hahha!! kaki sgt comel!! hehe
heppy burfday jugak peah!!
kahwen cepat2..dpt anak bnyk2..mcm hamster ko :P