Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Friday, February 5, 2010

Shawl Contest!


Yer..baik. malam ni saya tak tahu nak buat ape. hehe.

Nak wat entry baru pon xde idea yang bernas.
Maka, saya pun joinlah contest.
Orite. Its addictive ok. even belum menang ape2. hahaha.
Kali ni shawl contest.

Senang sangat! Saya memang pakai shawl. Anywhere, anytime. wah gitu~

hahaha. so xtaw nak pilih yg ane nih. Try je la. Harap2 menang. Dapat tambah koleksi shawl :)

Memang best koleksi shawl dia. Boleh cuci2 mata. Saya baru je discover this blog. Maybe bleh beli next time :) G la blog dia :)

Orite. Ni la gambar yg saya pertaruhkan. hahaha. boring ke? asek gmbr nih. hahaha. for me ni la cara pakai shawl yg unik n muka flawless. (gitew~)


lagi satu..nih..hahaha. ni dari anep. muka garang gila? xpe. baru nampak seri shawl. (gitew~) hahaha.



Terma & Syarat-syarat penyertaan

1) mestilah menpunyai blog
2) jadi follower blog shoppaholicshawl
3) letakkan stiky mode kat ats nie kat side bar blog anda.
4) upload pic anda 1@2 keping sahaja
5) kalw anda nk cerita pasal blog shoppaholic ok gak, kalw x buat pown xpe :)
6)lastly hantar email = name, no hp and url blog anda kat shoppaholicshawl@yahoo.com dgn subjek "contest"

Tarikh tutup : 27 february 2010

So ape tggu lagi? Jom join. hehehe.
Ni plak hadiah dia..best taw!

Hadiah-hadiah untuk pemenang

- hadiah disediakan untuk first, second and third place and 2 hadiah untuk saguhati

-1= sehelai kain pasang dan akn mendapat sehelai shawl ribbon
-2= sehelai kain pasang dah sehelai shawl corak
-3= 3 helai shawl corak
saguhati
- 2 helai shawl corak
p/s: owh tolong2~ kalo la dpt kain pasang, best! dgn shawl lagi. i like!! :) hahaha

No comments: