Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Friday, December 18, 2009

Isnin cepatlah kau datang~


Dah nak sebulan...



Meninggalkan UTP terchenta..


ECEH... UTP terchenta la sangat.


Hurm. Cik Abg Terchenta.


Serius lama ok!! Dah 24-7 dpn mata tibe2 hilang. Adoyai.


Tolong!!!



Cepatlah jumpa dia


Tempat saya berceloteh pot pet pot pet penuh excited. Tak pernah jemu melayan.


Kadang2 saya jadi tukang lawak, jadi pakar motivasi kalah Ustazah Nor Bahyah, jadi penceramah agama, jadi ahli politik, jadi lecturer.


Hurm. I love talking. Passionately with my b. hahaha.


OMG! Jumpa dia sure tak berenti pot pet.


Alhamdulillah dikurniakan lelaki yang a very good listener. Very gentle. Very penyabar.


Maklong dan keluarga saya yang lain


"Kaklong tuh, tak ada laki lain sesuai utk dia kecuali Fauzan"


Huk3.


Cannnot describe how hepi i am when im beside him.


Dan..bila dia jauh. Hurm2. Kami wajib berdrama sinetron. haha.


Ok2. dah2.


Apa yang saya prepare utk jumpa dia?


- Hadiah checked.

- Kek coklat checked.


Apa lagi? Bekalan cerita2 sebulan untuk dia.


B...kita jumpa k? Sori for being drama queen all this while. huhu.


But still...u still wait me patiently, comfort me..


OK. Ini entry menggelikan. saya admit.

No comments: