Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Wednesday, December 2, 2009

Aktiviti di Masa Cuti

Bosan di rumah..

Hahaha.
Maka bermain PS 2 bersama Aiman. Bising OK

Bukan bising ape..Sebab tak reti maen.

Selain tuh...masak ckit2. Kalau kat rumah memang suke wat desert coz ayah suke sgt makan.

OK. Ni trifle suka hati saya.

Trifle nih dibuat berlapis2. Memang sangat sedap ok especially baru kua fridge.

Sorila gambar tak terang. Camera phone je :P






Inilah sepupu kesayangan saye!!! If u guys jumpe die for sure geram. Sebab dia sangat gile comel.

Dgn perangai nakal die.

OMG!!! I miss her already. Serious.





Nabihah yang sebijik muka saya semasa kecik dulu. hehe
Serious. If bukak album saye mase baya dia, sure mmg akan kata muka saya sebijik die. Eh..muke die sebijik saye...
Bila tunjuk gambar tuh kat Nabihah
"Nabihah..ni gambar siapa?"
"Gambar adik (dia la)"
HAHAHA. Nabihah sendiri pun ingat tuh gambar dia..
Storynyeee..her mom mmg sangat rapat wif me masa kecik2 dulu.
Dia yang selalu mandikan saya...bawak sane cni. hehe.
Masa die nak kawen dulu, saya nangis. Boleh tak? haha.
Tu la maybe satu2nya anak pompuan dia sebijik saya kot.
Tapi bezanya..nabihah nih nakal tak maca saya (diorang bgtawla)
Yay!! Besok saya akan menyertai ESQ sebagai ATS. Yay!!! Cuti terisi sebelum balik UTP semula :)

No comments: