Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Sunday, August 30, 2009

Makan mari Makan

Asal rahmah je makan. Asal makan je rahmah.


Fine baby, fine!


Hahaha.




So setelah 2 hari berpuasa, rahmah telah merasakan dirinya agak slim.



Ceh...


Maka, kami mengambil keputusan utk ke Lumut utk makan makan.
sape yg join?
saya, bido juga ojan.
perjalanan ke lumut sgt jauh dirasakan. mmg lapar masa tuh.
ni lah udang goreng tepung my faveret. Ojan dah jeling2 je tgk saya amek udang, ketam n ikan pari dgn tamaknye. haha.
udang ni appetizer ktorg sbb dia sampai dulu.
pastu..makanan lain sampai, kami terkesima. haha. maka diteruskan aktiviti memakan tanpa melengah2 lagi. jadi, tiadalah gambar.




bila dah abes baru teringat nak amek gambar.

makanan dia sgt sedap. serius tak tipu. dan sgt murah.

kami order

telur bungkus
udang goreng tepung
ketam masak pedas
tomyam
kailan ikan main
ikan pari bakar
segala jus2
juga nasi2

baru rm59.. murah taw. considering size setiap hidangan for medium n sgt sedap.

haih. kalo la kat JB harga dia macam nih. memang gerenti setiap malam makan seafood.

(pastu umur belum 30 dah kena gout. haha)

fine fine.


sesungguhnya saya amatlah suka seafood nih. nak sgt one day try lobster. anyone tahu tak kat ane dapat lobster yg sedap lagi murah?

huhu.




oh..saya amat rindukan makhluk ini. haha. sapekah? yes. my younger sis. eh jap jap. nape nampak mcm dia tinggi? fine baby, fine. even pakai heels pon saya rendah dari dia ok T.T

OK. serius rindu dia. period.

P/S: Tahun ni beraya kat kelantan. nampak gayanya tak dapat la buat moist choc cake tu. sorila kpd sape2 yg dah sibuk2 tanya. but if rajin saya buat la.

1 comment:

kucingsiber said...

kat victoria station. jom2 :P