Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Monday, August 31, 2009

Apelah aku nih.

Being a gurl..haih biasalah.
transformasi la konon nak jd lawa.
ok fine baby.
being me...
my parents pon da pening2. anak dia ni. ada je kasut baru. ada je trend baru.
kening pon pernah dicantas. huk3. sekarang wat rebonding.
masa raya ni saya akan bersedia la utk dengar bebelan.
ok. so sebab baru je buat rambut. saya terpaksa la jaga at least for 2 days la.
so terpaksa la pakai tudung zaman dulu2 saya.
seyes sume tegur. haha.
Ojan...saya masuk keta je dia tegur..COMEL.
hahaha.
dan disertai sume la kwn2 yg jumpa.
apa buruk sgt ke aku pakai tudung nih?
seyes jeles dgn org lain ok.
haha.
ok skang. lawa tak?


ni ke?


or macam ni balik?


ok. POYO.
Fine baby, fine. mmg xde beza. ko tetap macam tu ye rahmah. Balik ah :P
P/S: hahaha. tak ade keje. tp seyes best plak pakai tudung nih. macam nak gi PJ je. hhahaa.

3 comments:

Farhah (applegreen) said...

hahahha~kalo ko pki tudung zaman2 dulu nampak comel sket ar..=P

SuRayA^i. said...

lol, nmpk lbey innocent~

Orkid said...

hehee. comel ke? selasa nih nak pakai tudung ni la :P