Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Monday, October 5, 2009

Kebahagiaan yg sangat2 bahagia

Weekend ini..

Sangat tenang. Sangat damai. Sangat bahagia.

Subhanallah.

Demi Allah.. rasa damai.

Jika difikir intelektualnya..

Stress test yg secara berjemaah next week. Sume bc buku. Saya tak.

Stress takdak air. Pnat2 seharian bekerja, balik2 takda air.

Stress due date project n FYP

Tapi...seolah2. sikit pun tak menggoncang. Sikit pon tak terpikir.

Sekarang pun dah rindu ESQ.

Rakan2..yang 2 hari tadi sama2 feel th experience.

Mari kita top up experience tuh dgn taqwa. Dgn penigisian2.

Saya insan biasa. Bukan rakan masjid. Gila2 juga. Byk sangat dosanya.

Saya tiada sedikit pun lebih baik dari org lain.

ESQ mempunyai aura yang menarik saya.

Masuk ke dalam hati sedalam2nya.

Menyedari siapa saya..

Apa visi hidupku..

Apa tujuan hidup..

Juga nilai2 utk berjaya.

Saya lemah. Masih juga lemah.

Janganlah rakan2 melihat saya seorang yang tidak dapat membuat dosa.

Terima kasih Allah atas anugerah ini.

Anugerah yang tak terlihatkan.

Anugerah yang tak dapat measure.

Tak perlu anda membanding orang2..kerana hatinya siapa tahu.......

Bahagia..sangat bahagia..... sangat2....... :)

No comments: