Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Sunday, June 20, 2010

Pasangan HOT :P

Sekarang musim entri sedih2 nak tinggalkan laki masing2.

Macam cik suraya --> http://damagebutstillokay.blogspot.com/2010/06/saya-taknak-pikir-pape-boleh-kan.htmlCik Sha Ahmad yg dah berilham sepi hehe --> http://si-penglipur.blogspot.com/2010/06/ilham-sepi.html
Cik Nita
Juga cik orkid. eh?
hahaa.Sume pon da sedeh2.

Semalam chatting dgn sha ahmad. Act aku dah nanges pon mlm td ok. oh sungguh ntah pape.

Bayangkan cik orkid 4tahun dgn dia.

Kelas sama. Course sama. Minor major sama. haha.

Even tak berkepit pon mmg dia depan mata je.

Masa intern lagi la rapat. Datang amek gi keje. Lunch or dinner same2.

huuu skrang terpaksa mengenangkan dia di Terengganu, saya di JB.

Agak2 dekat tak? hahaa.

Jika ada rezeki kerja di KL sekalipun, ktorg dah berbeza Dah takde zaman macam budak uni lagi. permulaan baru. Banyak cabaran.

Cik Orkid memang takleh long distance. Sbb cik orkid tak kuat. Cpt je melekat dgn org lain. huuu..

Laki takde perasaan eh? hahaha. Kami ni yg perempuan meroyan tahap ape ntah bila nak berpisah dgn diorg.

Kaum lelaki, kami tahu mmg takde penyelesaian pun utk masalah berjauhan. Dan kami arif mmg xde pon. Takkan nak keje satu department plak kan?

Kami cuma ingin didengari. Macam2 yg kua kat otak ni. Padahal mmg non sense pun. Kami cpt berair mata. Tapi bukan utk menyalahkan kamu. Memang dilahirkan jiwa halus. So just bare with us. No solution needed. We just need you :)

4 comments:

Khairil Hafizi said...

thanks for the head's up!

SuRayA^i. said...

haha, ak mls nk pk lg rahmah~~~~~
>.<

~Intan said...

huk3...bertabahlah kawan2...(X_X)v

Amour Avenue said...

eheh.tabah2!looking forward for a better life after this(kawen?)hehhe..

u r a strong girl(woman?), i know u can do it!ojan pon sile jgn nk gatal2 ngan org laen hokeh..

muwahhh