Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Sunday, November 29, 2009

Rahmah = Tak boleh duduk diam

So arini officially aku 1st day dok umah.

Feel reli weird. After like more than 1 year yang hectic, tibe2 taw yang ade cuti 2 weeks. or maybe longer.

Saya tak leh dok diam. Seriusly

Thank God the whole next week akan participate dgn ESQ Training - Public and Kids.

Wuwuwu sgt seronok! Diz time i'll be alone. Venue kat New York Hotel JB.

So hari yang kosong nih, macam2 dalam pikiran...apelah aku nak wat kan? haha.

Pagi tadi dah masak sikit. Sambal tumis udang.

Tengah hari tadi wat trifle. Sangat best ok! Sejuk and penuh buah! hehe

Brazam nak update blog dgn kandungan yang lebih bermanfaat. Ok. tu kira my plan gak ah.
Coz saya sendiri dah bosan + muak dgn blog sendiri. haha.

Tadi berazam untuk buat moist choc cake. Semua barang da ada. Tapi demotivated secara tibe2. Kenapa? Malas. haha. Membuat kek haruslah dgn hati yang bersih lagi terbuka.

OK. Balik sekarang :P

Petang ni makni tersayang bersama anak2 dia datang ke rumah. Anak dia memang sebijik muka saya mase kecik taw. Seyes! Boleh tgk album n compare. N she got chemistry with me. Semalam masa balik dari kg, Nabihah meraung2 dan mengamuk2 nak ikot. Adoi.

She is toooo cute tapi sangat nakal! Al maklum, adik beradik semua laki, die je pompuan.

So apa tujuan tulis post nih? haha

Ini untuk mengarang wishlist time cuti:

1. Mahu berjoging bersama ayah terchenta tiap2 pagi. (Ini mission impossible) haha
2. Memasak utk keluarga tersayang
3. Try few recipes baru. Ingat nak buat scone ala2 english. Owh sgt sdap
4. Mengupgrade blog
5. Bershopping secara berhemah
6. Menjalani kehidupan yg sihat
7. G jumpa doctor. Saya mungkin ada sejenis penyakit. Tlg doakan yerp

Heels. Iaitu kegilaan saya yang gila. Mungkin akan dilupakan.

My family now, one by one disahkan sakit lutut. Dan sume tu disebabkan faktor keturunan.

Knowing me, all my relatives adviced me to not wearing heels anymore.

Huhu. Baek!

Tapi..saye masih suke heels. So 1 alternative, kenalah lose some weight. Tapi dat is quite impossible 4 me la plak kan. haha.

OKla. gtg. perasaan hepi selepas bergayut dgn syuhada. hoho.

No comments: