Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Sunday, July 26, 2009

Malam yg Bosan

1. Bekas kekasih saya adalah :
ojan. haha. skg pon die current bf. so he is my 1st love

2. Saya sedang mendengar :
lagu2 training esq

3. Mungkin saya patut :
plan utk besok. byk mnde xselesai lg nih

4. saya suka :
shopping. haha. n mkn. no doubt

5. sahabat-sahabat baik saya :
sume2 yg bniat baik thadap sy. hehe

6. saya tak faham :
ade org jmpe sy kate gemok. ade yg kate kurus. hahaha. mane yg btol nih? :P

7. Saya kehilangan :
my passion n time

8. Ramai yang kata :
ntahla. blur. haha

9. Makna nama saya :
cahaya rahmat. aminnn

10. Cinta itu adalah :
unexplained. mystery. an addiction. adoyai. explain nih bleh bjela2 pnjngnyeee :) its a miracle i tell u..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
tgk muvi. hahaa

12. Saya akan cuba :
mengurangkan dosa2 lampau n jd student yg lbih productive

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
tiada phujung....

14. Telefon bimbit saya :
sudah berkarat. lame giler. sape2 nak sponsor?

15. Bila saya terjaga dari tidur :
trus pegang hp

16. Saya paling meluat bila :
org2 yg mls lg bossy nih. issshhhhhhh alergik la. haha

17. Pesta/parti adalah :
blank. depends la. if gurls party mmg best la. kalo parti liar. haih2. nehi2

18. Haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah :
hamster

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
form1-3

20. Hari ini
ahad. haih. weekend yg sgt sia2

21. Malam ini saya akan :
jmpe b sy kot. tp mcm mls.

22. Esok saya akan :
g kelas

23. Saya betul-betul inginkan :
my proposed title akn di approve n my wishes come true

24. Ketika saya lihat wajah saya di hadapan cermin pagi ini :
sy bsyukur...sbb xde pimples. haha.

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping of coz!

26. Makanan barat atau Jepun :
sy mkn je sume. haha.

27. Bilik yang terang atau gelap :
depends

28. Makanan segera adalah :
makanan yg akn sy elakkan

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
see u jared (sbb jmpe jared td)

30. Siapa yang anda mahu tag?
sape2la. haha

No comments: