Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Monday, March 15, 2010

Saya Mahu Kawen!


OK. Mahu kawen. Tak mahu melalui 2 bulan yang menakutkan.

Terlalu banyak yang pending.

-Test2
- Performance dlm academics yang merudum
- Performance badan yg menurun (mungkin stress)
- Assignment
- Project


and of coz FYP!!!!


P/S: Saya selalu jarang sedar yang saya nih stress. Kalo ada org yang suka bising2, marah2 kalo stress, saya pulak, tak sedar. Tup tup banyak tido, banyak makan, banyak jerawat, makin malas. Adui. Semoga diberi kekuatan kpd Cik Orkid dan rakan2 lain :D

4 comments:

johnlabu said...

:)

Farhah said...

hahaha.symptom oop dtg kembali~.tiap kali ade esemen oop,sume nak kawen~hahaha

Suraya I. said...

ak blaja yg kawen xley slesaikan sume prob yg ko snaraikan tu haha~

bertabahlah~~

Orkid said...

peah: tu l pasalllll kan

sur: haah. aku pon blaja tuh. tp aku nk feeling yg best2 je mase kawen. hahaha