Orkid Says:

You can start anywhere and do anything with a good attitude and willingness to learn

Thursday, September 9, 2010

Perubahan

Saya mahu berubah...kepada yang lebih baik pastinya.

Perubahan tidak perlu menunggu masa tertentu.
Perubahan juga tidak perlu menunggu utk perubahan yang besar.

Perubahan kecil boleh mencetuskan kesan yang besar.

"If you want to change the world, change the person in your mirror first"

Usah risaukan perkara lain..ubah diri dulu :)

Dan ya...saya mahu berubah. InsyaAllah selepas raya ni. Full capacity.

Apa saya nak buat?

- Content in whatever u do
- Live healthily
- Appreciate more
- Be grateful
- Be proactive

Tu general.tapi action items saya dah jot down kat diari.

Kenapa ingin berubah? Sebab saya rasa diri jauh ketinggalan. Macam tidak bernyawa.
Macam bukan saya..hehe.

Mari kita berubah!

Kita start dgn pakai seatbelt dulu before driving :)

1 comment:

Anis said...

Hoho.Aku tak boleh kot drive kalau tak pakai seatbelt.Ngeri.Hehe